Zakenreisorganisatie Schiphol Travel International levert professionele, 5-sterren-dienstverlening aan multinationals. De vestiging in WTC Schiphol ligt voor de hand gezien de naam en locatie, maar er is ‘more than meets the eye’. Het WTC-concept sluit naadloos aan bij waar Schiphol Travel International voor staat. Daan Lenderink, CEO Schiphol Travel International, vertelt waarom.
De kracht van het WTC-concept
De grootste kracht van WTC Schiphol is de mengkracht, aldus Lenderink. “Het WTC-concept draait erom dat bedrijven makkelijk en laagdrempelig zaken met elkaar kunnen doen. Wij kunnen veel bedrijven helpen met onze ondersteunende dienstverlening en vinden elkaar daarin heel gemakkelijk.”
Internationale uitstraling
“Daarnaast sluit de uitstraling van WTC Schiphol perfect aan bij waar wij voor staan als organisatie. Wij leveren exclusieve, 5-sterren-dienstverlening, waarbij iedere klant een vast en ervaren aanspreekpunt heeft. Ons kantoor en de omgeving moeten hiervan een professionele reflectie zijn. Dat is zo bij WTC Schiphol. WTC Schiphol heeft een luxe, internationale uitstraling en biedt een ondernemende werkomgeving met hoogwaardige faciliteiten.”
Unieke combinatie WTC en luchthaven
Daarnaast is WTC Schiphol uniek in zijn soort volgens Lenderink. “De combinatie van een WTC en een luchthaven is ronduit een geweldig idee. Ik ken geen ander voorbeeld in de wereld waar dit zo is gedaan. De combinatie geeft een unieke zakelijke kruisbestuiving. Zo zitten wij tussen twee 5-sterren-hotels in waardoor er een dynamisch handelsplatform ontstaat waarbinnen wij goed onderling zaken kunnen doen.”